Super Czwartek 24.04

Dzisiaj otwarte 10:00-13:30

VANS

Pozycja
Kierownik Sklepu
Wymiar etatu
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę

Jako kierownik sklepu będziesz prowadzić i dbać o zespół, jednocześnie wykazując własną inicjatywę w celu zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów.

 

Twój zakres zadań to: 

•    Motywowanie, koordynowanie oraz bycie mentorem dla zespołu,
•    Dbanie o podejście zorientowane na klienta,
•    Wdrażanie przygotowywanych centralnie procesów sprzedaży detalicznej przy jednoczesnym szukaniu sposobów na ich usprawnienie,
•    Bycie na bieżąco z podstawowymi procedurami operacyjnymi, takimi jak zapasy, P&L, grafiki, rekrutacja, zatrudnianie itd. 
•    Raportowanie i zarządzanie KPI aby osiągać wyniki sprzedaży,  
•    Dbanie o to, aby Twój sklep wyglądał świetnie, zgodnie z wytycznymi marki odnośnie do visual merchandisingu.

 

Co sprawia, że jesteś idealną _ idealnym Store Manager?  

•    Uwielbiasz wchodzić w interakcje z klientami i chcesz mieć radość z pomagania klientowi w znalezieniu idealnego produktu, 
•    Wiesz, jak stworzyć świetny zespół, który podziela Twoją pasję i wizję, aby każde doświadczenie zakupowe było wyjątkowe. Masz dumę z bycia mentorem_ką pracowników, lubisz patrzeć, jak się rozwijają i masz z tego radość!  
•    Jesteś w gotowości na wymagającą pracę w sklepie,
•    Doskonale komunikujesz się w języku polskim i angielskim, zarówno pisemnie jak i ustnie,
•    Posługujesz się pakietem MS Office i różnymi systemami POS,
•    Posiadasz doświadczenie we wszystkich aspektach prowadzenia sklepu, w tym w budżetowaniu i planowaniu, harmonogramowaniu, operacjach detalicznych i merchandisingu
•    Masz elastyczność, jeśli chodzi o pracę w weekendy i wieczory i święta.

 

Co z tego masz dla siebie?

Oprócz możliwości otrzymania premii miesięcznej, dnia wolnego z okazji urodzin, opieki medycznej, pakietu well-being, dofinansowań wakacji i imponującego rabatu na nasze produkty, będziesz mieć również:

•    Doskonałą okazję, aby rozwijać u nas swój pełny potencjał. Dzieje się tak dlatego, że oferujemy wsparcie globalnej organizacji, ale dajemy naszym menedżerom swobodę wypróbowywania nowych rozwiązań, które napędzają sprzedaż i poprawiają jakość obsługi klienta,
•    Wspierającą kulturę opartą na feedbacku, w której szacunek i uczciwość prowadzą nas w tym, co robimy,
•    Możliwość nawiązania kontaktów i współpracy z innymi Kierownikami Sklepów w całej Europie,
•    Wewnętrzne szkolenia szyte na miarę. Od szkolenia wprowadzającego po sesje szkoleniowe online, jesteśmy zaangażowani w pomoc w rozwoju, zarówno zawodowym, jak i osobistym.
 

Poprosimy o aplikowanie z CV w języku angielskim tutaj -> (link).